Sunday, September 19, 2010

Поп музика


Поп музика
Хеч и Millward дефинираат поп-музика, како "орган на музика која е разграничен од популарни, џез и фолк музика". Иако поп музика често се гледа како ориентирани кон синглови графикони, како жанр не е збир на сите карта музика, која секогаш се содржани песни од различни извори, вклучувајќи класичната, џез, рок, и новина песни, а поп-музика како жанр, обично се гледа како и постојните и развивање на одделно. Така "поп музика" може да се користи за опишување на посебен жанр, со цел на младите на пазарот, често се карактеризираат како помек алтернатива на рокенрол
Потекло на терминот

Терминот "поп-песна," е првиот снимен како се користи во 1926 година, во смисла на некое парче од музиката "со" Нафта. Хеч и Millward укажуваат на тоа дека многу настани во историјата на снимање во 1920-тите може да се види како раѓање на модерната поп-музика индустрија, вклучувајќи ги во земјата, блузот и hillbilly музика.

Според Grove Музика онлајн, терминот "поп музика" "потекнува од Велика Британија во средината на 1950-тите години како опис за Рокенролот и новите млади музички стилови дека под влијание . Оксфорд Речник на Музика се наведува дека додека поп arlier значењето значеше концерти привлечен кон широката публика  Ин
аче кон крајот на 1950-тите години, сепак, поп имал посебно значење на некласични песни обично во форма на песни, во изведба на такви уметници како Битлси, Ролинг Стоунс "," АББА, итн Grove Музика онлајн, исто така, наведува дека" ... во почетокот на 1960-тите години терминот'поп музика "се натпреваруваше со терминолошки победи музика ,додека во САД нејзините покриеност преклопуваат со што на "рокенрол". комори" Речник спомнува современата употреба на терминот "поп арт"; Grove Музика онлајн наведува дека "мандат поп-музика ... се чини дека биле спин-оф од условите поп-арт и поп култура, скова малку порано, и се однесува на цела низа на нови, често Американец, медиумите култура производи ".

Од околу 1967 година мандат беше повеќе се користи во опозиција на терминот рок музиката, поделба која даде генерички значење за двата термини. има предвид дека рок претендираше да автентичноста и проширување на можностите на популарната музика, поп беше повеќе комерцијални, ефемерни и достапни. Според Симон Фрит поп музика е произведен "не како прашање на претпријатието уметност", е "дизајниран да се жали за сите" и "не доаѓа од било одредено место или градуирам било особено вкус ". Тоа е "не управувано од сите значајни амбиција освен профит и комерцијални награда ... и, во музичка смисла, тоа е во суштина конзервативен". Тоа е ", се предвидени од на висок (со издавачките куќи, радио програмери и концерт промотери) наместо да биде направен од подолу ... Поп не е не-it-yourself музика, но е професионално произведени и пакувани".
Влијание и развој
Технолошкиот развој играа важна улога во ширењето на поп музиката, особено на 7-инчен 45 вртежи во минута евиденцијата и Компактен диск (погоре). На 12-инчен 33 вртежи во минута евиденцијата
беше повеќе поврзана со рок албуми, отколку сопопмузика.

.

Во текот на нејзиниот развој, поп-музика има апсорбира влијанија од повеќето други жанрови на популарна музика. Почетокот на поп музиката привлече врз сентиментални балада за неговата форма, се здоби со употреба на вокалните хармонии од евангелието и душата музика, инструменти од џез, земја, и рок музика, организирајќи од класичната музика, темпо од денс музиката, поддршка од електронска музика, ритмичка елементи од хип-хоп музика, а неодамна го присвојува зборува пасуси од рап
.

Исто така, направени употреба на технолошките иновации. Во 1940-подобрена микрофон дизајн дозволено повеќе интимна пеење стил  и десет или дваесет години подоцна, евтини и потрајни 45 вртежи во минута евиденција за сингловите "револуција на начинот на кој поп е раширена" и помогна да се движат поп музиката на 'рекордни / радио / систем филмска ѕвезда ".  Друг технолошките промени беше распространета достапноста на телевизија во 1950-тите, со телевизија настапи,  оп ѕвезди морале да имаат визуелно присуство".  Во 1960, воведувањето на евтин, пренослив транзистор радија значеше дека тинејџерите може да слушате музика надвор од дома.  Мулти-песна на снимање (од 1960); и дигитални земање примероци (од 1980) исто така се користи како методи за креирање и обработка на поп музиката. До почетокот на 1980-тите, на промоција на поп музиката беше во голема мера е под влијание на растот на музика телевизиски канали како MTV, која "фаворизира оние уметници, како што Мајкл Џексон, Мадона, и принцот кој имаше силна визуелна жалба".

Поп музиката е доминирана од страна на американските и (од средината на 1960-тите) британската музичка индустрија, чие влијание има направено поп музика нешто на меѓународна монокултура, но повеќето земји и региони имаат сопствена форма на поп музиката, понекогаш производство на локалните верзии на пошироката трендови, и кредитирање ги локалните карактеристики.] Некои од овие трендови (за пример Europop) имале значително влијание на развојот на жанрот
.

Според Grove Музика онлајн, "Западен добиени од поп стилови, без разлика дали коегзистира со или маргинализирање на изразито локалните жанрови, имаат се шири низ светот и да дојде да го претставува стилски заеднички именителите во глобалната комерцијална музика култури".  Некои не-западните земји , како што се Јапонија, развија просперитетна поп музичката индустрија, од кои повеќето е посветен на западен стил поп, има за неколку години има произведено поголемо количество на музиката на секаде, освен во САД.  ширењето на западен стил поп музика се толкува различно како што ги претставуваат процесите на американизација, хомогенизација, модернизација, креативни присвојување, културен империјализам, и / или повеќе општи процесот на глобализацијата.
 Карактеристики

Музиколозите често се идентификуваат следниве карактеристики, како типични за поп музика жанр:

    * Цел на привлечен за јавноста, а не на одредена суб-култура или идеологија
    * Акцент на изработка, а не формална "уметничкото" квалитети
    * Акцент на снимање, производство и технологија, преку живи изведби
    * Тенденција да размислуваат постојните тенденции, наместо прогресивни движења
    * Многу поп музика е наменета за да се поттикне танцување, или го користи денс-ориентирана отчукувања или ритми

Главната медиум на поп музиката е песна, често меѓу два и пол и три и пол минути во должина, обично означени со доследна и забележителни ритмичка елемент, а мејнстрим стил и едноставен традиционална структура.  Вкупната варијанти вклучуваат стихот-хор форма и триесет и две-бар форма, со фокус на мелодии и закачливите куките, и хорот дека контрасти melodically, ритмички и harmonically со стихови. го победи и мелодии со тенденција да биде едноставна, со ограничени хармониска придружба. стихови на модерната поп-песни обично се фокусираат на едноставни теми - често љубов и романтични односи - иако постојат значајни исклучоци

Хармонијата во поп музиката е често ", кој на класичната Европската тоналност, само повеќе лековерен." клишеа вклучуваат Barbershop гости (т.е. преминување од средно доминантна хармонија на доминантна хармонија, а потоа и до тоник) и блуз скалата -под влијание гости. "Влијанието на кругот-на-петтини парадигма е намалена од средината на 1950-тите. Хармонијата јазици на рок и душа, се преселија далеку од сите опфаќа влијанието на доминантната функција. ... Постојат и други тенденции (можеби, исто така, може да се следат на употребата на гитарата како инструмент компонирањето) - педал-точка хармонии, корен движење од двувалентен чекор, модалната хармонична и мелодична организација - таа точка далеку од функционална тоналност и кон тонски смисла дека е помалку насока, повеќе слободни-лебдечки. "

No comments:

Post a Comment